Wysłany: 2011-11-09, 19:29 Mysz i klawiatura USB nie działają - iAtkos s2 V3
Witam
Napisałem odpowiedz do jednego tematu jednak mod kazał mi założyć osobny wątek, dlatego zakładam osobny wątek. To co napisałem i otrzymałem od niego radę zamieszczam poniżej. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże.
Wszystko pięknie ładnie ruszyło tylko mam problem z klawiaturą i myszą oba pod usb a nie działają. Przy starcie w trybie verbose mam komunikat failed to open appleUSBEHCI wybrałem ten fix przy instalacji bo bez tego w ogóle nie widzial mi klawy. Jesli to konieczne to mogę spróbować zrobić fotke tego błedu.
Moje distro to iAtkos s3 v2 zrobiłem update do wersji 10.6.8
oswaldini napisał/a:
Temat na osobny wątek.
PS: zastosuj USBBusFix w chameleonie.
A jak to zrobić ?
Pisać mogę tylko przy starcie tam gdzie flagi się wpisuje czyli przy boot'cie systemu ew mogę płytkę z instalka włożyć i coś w terminalu wpisać.
Szczerze jestem w tym zielony.
ani niżej podany (pod postem rzooffa) tutaj sposób nie działają gdyż mam komunikat o braku ścieżki Volumes. Poza tym nie mam ścieżki extras. Z tego co wiem to plik apple.com.boot.plist znajduje się w katalogu library/system preferences czy coś takiego
Używając przy starcie komend:
Kod:
npci=0x2000 USBBusFix=yes
dalej nie działa ani mysz ani klawa. Chyba, że muszę dodać jeszcze appleUSBEHCI=no ??
czy może czeka mnie ponowna instalacja ?
oswaldini hehe fajny podpis pod nickiem
ale powiedz mi jest na to jakaś rada mogę coś zrobić z poziomu bootowania gdzie wpisuje się flagi ?
Czy czeka mnie niestety ponowna instalacja systemu ?
[ Dodano: 2011-11-11, 09:46 ]
Czy jest w stanie ktos mi pomoc ? Albo chociaz powiedziec czy pozostaje mi tylko ponowna instalacja ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum