Podawajcie konkretne przykłady, najlepiej drzewiastego układu. Samo chało nie wystarczy mi, bo ten podział gdzie miałby być i w jakim dziale...
mk napisał/a:
i przydało by się zmienić wizualnie forum teraz wygląda mało ciekawie, w necie można znaleźć darmowe skiny do tego typu forum, a to z pewnością przyciągnęłoby nowych użytkowników.
Z wielką ochotą coś bym zmienił w tym względzie, niestety nie jestem ani programistą, ani tym bardziej grafikiem... aby coś ładnego sklecić potrzebna jest chociaż podstawowa wiedza z zakresu html/php/css i trochę zdolności graficznych... ale jak znajdziecie jakąś fajną skórkę kompatybilną z tym forum - phpBB modified 1.12.6 by Przemo - to wrzucę je.
eeeee..... szczerze wydawało mi się że podpisy można zmieniać.... sprawdź dokładnie jeszcze raz.
Faktycznie podpisy można zmieniać, mój błąd :P
Na tej stronie co podałem jest masa skórek, pod to forum. A zmiana takiej skórki nie jest wcale skąplikowana, cała robota wiąże się z podmianą jednego czy kilku folderów (tak mi się przynajmniej wydaje :P).
Myślę że to całkiem fajnie się prezentuje
Kod:
http://theme4u.pl/demo1125/index.php?s=99
albo to
Kod:
http://theme4u.pl/demo1125/index.php?s=84
to wygląda tak applowo
Kod:
http://theme4u.pl/demo1125/index.php?s=59
jest tego naprawde dużo, może inni użytkownicy wypatrzą coś lepszgo.
Doinstalowałem zaproponowane style - każdy może sobie obejrzeć, wypowiedzieć się który mu się podoba najbardziej.
Docelowo chciałbym zostawić 2 style (extremalnie 3) - domyślny jakiś nowy i standardowy subsilver.
Jeśli ktoś ma jakieś propozycje co do styli to proszę dawać link, a wrzucę je i coś się wybierze wspólnymi siłami.
PS mk, widzę że masz doświadczenia w kwestii skryptów forum, może byś po pilotował sprawę ze skórkami i logo, oraz dostosowaniem go dla potrzeb tego forum??
PSS - Na razie najbardziej z nowych podoba mi się "unMods"
PS mk, widzę że masz doświadczenia w kwestii skryptów forum,