Ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi na prośbę o wyceny skierowane via PW (być może jest to zwyczaj forumowy, zatem przepraszam zrobiłem coś nie tak), pozwolę sobie skorzystać z giełdy.
Chętnie zlecę postawienie Snow Leoparda (dual boot, najlepiej wraz z istniejącą i oryginalną Vistą, ew. zainwestuję w W7) na laptopie:
Dell Studio 1737
Procesor: Core2Duo P8600 2,4 Ghz (x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3)
Płyta główna: Dell Studio 1737, typ magistrali Intel AGTL+
Karta graficzna: ATI Mobility Radeon 3650HD
Kodek audio: IDT HD Audio Codec (111D 7675)
Karta wifi: Intel Wifi Link 5100
Dysk: WDC WD3200BEVT-75ZCT2 (ATA, AHCI)
Klawiatura i touchpad na PS/2
Zdaję sobie sprawę, że karta graficzna może sprawiać duże problemy, ale ponieważ w którymś z tematów napomknęliście, że "jest nadzieja", być może ktoś podejmie się walki z tym ustrojstwem. Osobiście - choć nie jestem zielony w komputerowych i OSowych technikaliach - po lekturze forum i właśnie tematów dot. kart graficznych stwierdziłem, że prawdopodobnie przerasta to moje możliwości.
Preferowana pomoc we Wrocławiu, aczkolwiek mam możliwość podrzucenia laptopa na 2 dni do Warszawy lub (niestety dużo rzadziej) do Krakowa.
Prosiłbym o jakieś orientacyjne wyceny, ew. uwagi pod tytułem "z tą kartą graficzną nikt się tego nie podejmie"
Wiek: 34 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4446 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-03-23, 12:24
Nadzieja jest, ale raczej od 4xxx w górę.
Seria 3xxx to raczej ślepy zaułek.
Nie widzę też szans na uruchomienie wifi.
Dysk jeśli ma AHCI, to jest to dysk SATA, a nie ATA
Nie wypisałeś chipsetów, ale to chyba jest model na GM/PM45 + ICH9. Więc to przynajmniej jest w miarę ok.
Ogólnie system postawić się da, ale będzie to raczej sztuka dla sztuki. Do sensownej pracy / rozrywki się nie nada.