Napisz, może kwotę jaką chcesz przeznaczyć na ten sprzęt. Będzie łatwiej złożyć zestaw.
Nvidia GTS 250 powinna odpalić się pod OS X raczej bez problemu. Przejrzałem wymagania tego programu i głównie one dotyczą ilości Ramu na karcie graficznej, zalecane 512MB, ale nie ma nic o jej wydajności.
_________________ Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 (Retail x86_64)|Samsung R510|Magic Mouse
Core 2 Duo T6400 2GHz|4GB DDR2 800MHz|PM45 + ICH9M|GeForce 9200M GS 512MB|ALC262|HM500JJ|Yukon 88E8055|BCM94321MC Piszę poprawnie po polsku!Nie pomagam prywatnie przez PW. | Kext Wizard | Chameleon Wizard | HDA Wizard
No coś koło 2500zł!
Wgl to karty graficznej nie chciałbym zmieniać!
A mam pytanko czy mogą występować problemy z FCS przy ideneb? Mam wersję ideneb 1.6 i FCS nie moge postawić dostaje komunikat, że Karta graficzna za mało vramu nie aktualny quiktime itp.
Szczerze mówiąc to nie wiem jestem trochę laikiem w sprawie os x.
Ale link sprawdze! Tylko z OS X będzie gorzej, ponieważ jest na drugim kompie do którego narazie nie mam dostępu:(
Pomógł: 234 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4446 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-09, 14:15
Jak masz Leo 10.5 to sprawdzić jest jeszcze prościej. Wystarczy wejść z System Profiler - > Graphics i patrzysz czy masz QE i CI (tak jak na obazku).
Tak czy inaczej najpierw zapoznaj się z podstawami:
http://forum.osx86.org.pl...czac-vt1023.htm
Co do sprzętu to poszukaj czegoś na P55 (ja polecałbym Asus'a lub MSI) + i5 lub i7 + kompatybilna grafika (którą jak rozumiem już masz). Reszta już wedle uznania - generalnie bez wpływu na "kompatybilność" z OSX.
W przypadku płyt Asus'a minusem jest pokładowe audio - pod Mac OS działa tylko jako stereo.
Ok dzięki za pomoc!
Mam jeszcze pytanko czy są już jakieś dobre distra snow leo? Sory że pytam ale dawno się OS X'em nie zajmowałem, słyszałem tylko o jakimś snowleo universal!
Pomógł: 234 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4446 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-09, 14:21