Wysłany: 2011-10-15, 12:16 Komputer dla front-endera
Siemka, jestem kompletnie świeży, przeglądałem forum w celu znalezienia zestawu odpowiadającego mi.
Niestety, nic nie znalazłem . Potrzebuję złożyć komputer do front-endu (html, css i te sprawy).
Niestety nie wiem jak jest z wydajnością Maca, ale prawda jest taka, że muszę odpalać dość wymagające projekty (mój aktualny komputer nie pozwala na to) w Photoshopie, projekty np.
lub bardziej wymagające. Nie chciałbym, aby komputer dostał czkawki, do tego z jakimś czasie dokładał będę drugi monitor.
Nie mam żadnej propozycji sprzętu, ponieważ nie znam się na tym, na tyle żeby wybrać sprzęt, który będzie miał jak najmniej problemów podczas instalacji hamaka.
Co do ceny, nie mam ustalonej maksymalnej ceny, gdyż nie wiem ile może kosztować zestaw spełniający moje oczekiwania.
Nie chcę jednak wydawać teraz góry pieniędzy - oprogramowania za darmo nie ma :P.
Także im taniej tym lepiej, bez dysku SSD, dokupię gdy dochody mi się zwiększą...
Pozdrawiam i czekam na propozycję.
KLUSEK Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 47
Wysłany: 2011-10-15, 12:43
Pracuje jako frontendowiec więc sie wypowiem
Przez 2 lata pracowałem na macbooku, siedział tam bidny C2D i na początku było 2 GB ramu, później dołożyłem do 4GB.
Zawsze pracowałem na dwóch monitorach, do tego włączony VMware z Windowsem XP i dawałem radę jeszcze pracować jednocześnie na Photoshopie, Codzie i pełno innych narzędzi mieć odpalonych więc było ok
Najważniejszy z mojej perspektywy jest RAM i duzy DOBRY monitor
Na razie będę miał 1 monitor z powodu finansów, jednak potem będą 2, szybciej pracuję gdy mam podgląd jednocześnie na kod i grafikę/stronę.
Jakieś propozycje co do sprzętu ?
KLUSEK Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 47
Wysłany: 2011-10-15, 13:19
Tak jak mówiłem, według mnie nie potrzeba do tej pracy super maszyny, więc złożyłbym coś z jakimś Core 2 Duo, kompatybilną płytą asusa, 4 giga ramu i dysk 1TB, reszte przeznaczył na soft i monitor.