Chciałbym zakupić sprzęt pod Hackintosha do 3500 zł (bez obudowy i akcesoriów typu myszka itd.). Pomoglibyście mi skomponować listę podzespołów, które zagwarantują mi najlepszy stosunek cena-jakość? Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że trzeba iść na pewne ustępstwa, ale zakochałem się w Macu Pro od pierwszego wejrzenia, a za tą kwotę kupię stosunkowo niestety mizerny sprzęt więc planuje wybranie Hackintosha.
Aha i jeśli to nie będzie wpływało znacząco na wydajność sprzętu to najlepiej, aby instalacja była w miarę prosta. Mam dosyć spore doświadczenia z komputerami klasy PC, ale Macki do dla mnie zupełna nowość. Po za Iphonem konfigurowanym z resztą zawsze przez PC nie mam żadnego doświadczenia z Apple, platformą OSX.
Dodatkowo chciałbym ten sprzęt umieścić w obudowie Maca Pro, jestem skłonny ją konkretnie przerobić gdyby np. jej obecny układ zmuszał mnie do stosowania jakiejś mniejszej(=mniej wydajnej) płyty głównej czy coś w tym rodzaju. Jakby ktoś miał jednak i z tym doświadczenie i chciał się podzieli to też byłoby miło.
Co do konfiguracji to napisano na tym forum poważnie już chyba wszystko w tej materii. Możesz też podpatrzyć stopki doświadczonych najcześciej będzie to MB Asusa, procek intela, i grafika z serii radeon.
Co do konfiguracji to napisano na tym forum poważnie już chyba wszystko w tej materii. Możesz też podpatrzyć stopki doświadczonych najcześciej będzie to MB Asusa, procek intela, i grafika z serii radeon.
Nie śmie wątpić, że naprawdę dużo wątków na ten temat było poruszonych, jednak na rynku ciągle się pojawia coś nowego i miałem raczej na myśli jakieś konkretne świeże modele.
propl1 napisał/a:
A jakieś konkretne wymagania typu ilość ramu'u, prcesor ilu rdzeniowy, jaki socket?