Wysłany: 2012-01-08, 20:51 Gigabyte GA-H55M i i3-540 GT520 czy jest szansa na Liona
Witam Serdecznie Szanownych Forumowiczów
Jako że jestem początkujący w świecie Mac Os proszę o wyrozumiałość i łagodne traktowanie:)
Próbuję od dłuższego czasu zainstalować jedną z dystrybucji iatkos począwszy od snow a skończywszy na lion,
ostatnio próbuję zainstalować iatkos l2 na konfiguracji:
Gigabyte GA-H55M-S2
Proc. I3-540
Grafika nvidia GT520
4gb RAM GOODRAM 1333
Po zainstalowaniu z dystrybucji iatkos l2 na powyższej konfiguracji (po przeróżnym ustawianu opcji instalacji - wybieram kexty itp)
zawsze po zainstalowaniu i przy pierwszym podnoszeniu niby coś się ładuje a następnie zatrzymuje się na szarym ekranie z jabłkiem i lipa.
Z Mac OS udało mi się tylko postawić jakąś dystrybucję iatkos opartą na snow na moim drugim kompku opartym na mini itx foxcon i atomie, tam
nie było większych problemów, ale bardziej zależałoby mi na lionie na ga-h55m i i3 540 gt520 może ktoś byłby tak łaskawy i napisałby co poklikać
podczas instalacji iatkos l2 i czy w ogóle jest możliwe postawienie liona na powyższej konfiguracji.
Może jakaś inna dystrybucja lub inny sposób?
Jeszcze raz przepraszam jeśli coś mylę w nazewnictwie, jeśli chodzi o mac os to dopiero zaczynam instalować?
Dodam że z rozumieniem partycjonowania i etc. u mnie ok.
A tak na poważnie to napisz coś dobrego pozaznaczał i odpal system z komenda -v, to, że staje na jabłku nic nam nie mówi. Najlepiej wrzuć zdjęcie, zebyśmy zobaczyili na czym staje.
Na moje oko to na tym sprzęcie czysty Lion poleci jak ta lala, nie wiem jak bedzie z grafiką. Ale nie instalowałbym dystrybucji. To samo zło. Na forum są poradniki gotowe.
Procek lux, audio i lan do odpalenia, grafika chyba też.