1. Asus UL30VT
2.Procesor: C2D SU7300 (SSE1-4.1)
3.Mostek: Intel 82801IM (ICH9-M)
4. Dodaktowy kontroler napędów: Zewnętrzne DVD Samsung na USB SE-S084 (nie wiem czy to o to chodzi)
5. Intel GMA 4500 / GeForce G210M Optimus (brak możliwości wyłączenia w biosie)
6.Dźwięk: ALC 269 (10EC 0269)
7. Sieciówka: Artheos AR8131
8.Wifi: Artheos AR9285
9. Dysk podłączony przez SATA, napęd optyczny przez USB. Cały dysk poświęcam na Maca więc partycje bez znaczenia.
10. Mysz USB, gładzik i klawiatura w laptopie.
Generalnie Maca udało mi się już postawić, ale jest czysty. Nie mam bootloadera, żadnych kextów, DSDT i wielu innych rzeczy o których nie mam pojęcia bo jestem jeszcze zielony w temacie.
Wyczytałem gdzieś na zagranicznych forach, że ludzie odpalają GMA 4500 a g210 wyłączają w DSDT by nie ciągnęło prądu, ale nigdzie nie znalazłem żadnych poradników jak to zrobić.
Na początek chciałbym jednak wiedzieć jakiego bootloadera pod Liona wrzucić no i podstawowe kexty i DSDT by ruszyło przynajmniej wifi bo bez tego muszę na dwa laptopy lecieć. Jeden do netu a na drugim mac.
Z góry dzięki za odpowiedź... i jeżeli można to raczej proste instrukcje dla mnie ponieważ przygodę z osx na pc zacząłem wczoraj
Wyczytałem gdzieś na zagranicznych forach, że ludzie odpalają GMA 4500 a g210 wyłączają w DSDT by nie ciągnęło prądu, ale nigdzie nie znalazłem żadnych poradników jak to zrobić.
To niestety źle wyczytałeś - wszystkie pochodne GMA X4500 z góry dyskwalifikują laptopa jako hackintosha. W przypadku optimusa na Core iX I lub II generacji można walczyć z odpowiednio Intel HD (5700?) oraz Intel HD 3000, a nvidę wyłączyć... W Twoim przypadku jednak takiej możliwości nie ma. Gdyby nie ten Intel, miałbyś potencjalnie świetnego hacka.
Jeśli mimo absolutnie pewnego braku akceleracji chcesz się bawić z OS X - opis postkonfiguracji z podstawowymi kextami masz w poradnikach intalacji za pomocą BootCD (10.6) lub USB (10.7) - nie będziemy Ci przepisywać poradników do prywatnego wątku