Wysłany: 2011-11-03, 22:17 Lion 10.7.x - Jaki laptop kupić
Witam. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem nowego lapka. Obecnie mam Asusa K52JU. Ciężko na nim z mac-iem ponieważ ma on ATI 5470. Teraz chciałbym kupić coś innego. Nie miałem nigdy maca więc jestem w nim zielony i interesowała by mnie maszyna na której będzie instalacja możliwie jak najprostsza. Chcę aby był to laptop więc ważne też aby się nie grzał. Ten co obecnie mam jest jednym z zimniejszych sprzętów więc podczas wyboru też brałbym to pod uwagę. Jednocześnie chciałbym aby działał na nim mac jak najbardziej wydajnie i żeby nie było problemów z filmami i photoshopem. Cena jaka mnie interesuje to 2500zł (+/-100zł)
Na początek mały offtop:
Od 10.6.8 na OS X da się odpalić mobilne karty ATI HD.
MietasSR ma nawet dokładnie ten sam model grafiki co Ty.
A teraz na temat:
Musisz poprzeglądać HCLe. Z laptopami są problemy: zwykle nie działa WiFi, sleep, regulacja podświetlania albo coś jeszcze innego.
Dość ciężko znaleźć model, na którym wszystko działa idealnie.
_________________ Mac OS X Snow Leopard 10.6.8 (Retail x86_64)|Samsung R510|Magic Mouse
Core 2 Duo T6400 2GHz|4GB DDR2 800MHz|PM45 + ICH9M|GeForce 9200M GS 512MB|ALC262|HM500JJ|Yukon 88E8055|BCM94321MC Piszę poprawnie po polsku!Nie pomagam prywatnie przez PW. | Kext Wizard | Chameleon Wizard | HDA Wizard
Najlepiej szukać Acerów - w większości nawet nie trzeba poprawiać DSDT aby odpaliło PM czy sleep.
Pamiętaj tylko o tym żeby nie władować się w Optimusa - wtedy tak czy tak masz lipę.
I tak jak pisze @janek202 - jeśli będzie możliwość przed zakupem zerknij na kartę WiFi/ew. możliwość jej wymiany. Jeśli okaże się że nie działa wstawisz sobie inną.