Wysłany: 2010-04-10, 14:06 dell d810 + ideneb 1.6 problem z instalacją
Witam.
Zaznaczam na początku, że jestem początkującym użytkownikiem i proszę o wyrozumiałość.
Otóż mam problem z instalacją dystrybucji ideneb 1.6 na moim laptopie delld810. Na początek specyfikacja:
Procesor: Intel Pentium M 740 1.73ghz
Dysk: Samsung 160gb ATA
Pamięć 2x1gb Samsung 533mhz
Grafika; Ati Mobility radeon x600 128/128
Dźwięk: SigmaTel C-Major Audio
Wifi: Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network Connection
Lan: Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller
Chipset: Intel ICh06 (jak się nie myle)
Zaznaczam, że na necie widziałem filmik jak na tym samym laptopie chodzi wersja 1.4, to myślę że ta nowsza też powinna ruszyć.
Mój problem polega na tym, że instalacja kończy się sukcesem, lecz przy uruchamianiu już samego systemu, po momencie laptop sie resetuje, i tak w koło macieju. Nawet, gdy próbuje odpalić z komendą -v -f to i tak nie zdążam przeczytać co tam jest grane ;/
Dodam jeszcze co zaznaczam przy instalacji;
Fix: CPUS=1_fix - myślałem że to pomoże na te resety...
Drivers ;
- Audio - AppleAzaliaAudio
- Chipset: ICHx Fixed
- Network: - Ethernet: Broadcom > AppleBCM5751, Wireles: IO80211 of Tiger(bo nie było żadnej pozycji z intelem do wybrania)
- System Mangament: Speed step > voodo power i genericCPUMControl , Voodo Battery Manager
- Video - tu nic nie zaznaczam bo jest tylko sterownik "ATY_Init" który pisze że obsługuje "HD serie" więc raczej nie pasuje do mojego x600.
Edit: Udało mi się nagrać cyfrówką filmik z diagnozy i zrobiłem screena "obrazu" zaraz przed resetem;
Pomógł: 235 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4446 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-10, 16:44
Podejrzewałbym, że jest problem z Biosem - a dokładniej z DSDT.
1. Po najmniejszej linii oporu, możesz wybrać przy instalacji kernel Voodoo aby móc uruchomić system bez żadnych kombinacji.
2. Ewentualnie próbować instalacji z oryginalnym kernelem i ACPI fix.