1. Procesor - AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-52 (SSE (1, 2, 3))
2. Płyta główna - BenQ Joybook P52 (2.3.1)
3. Chipset
• Model mostka północnego - ATI Xpress 200 (RS480) rev 10
• Model mostka południowego - ATI SB400 rev 80
4. Karta sieciowa ethernet - Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC
5. Karta sieciowa wi-fi – Atheros5006EG Wireless Network Adapter .
6. Dźwięk Model - Realtek High Definition Audio ALC262
7. Karta graficzna - ATI Mobility Radeon X1600 512Mb (zintegrowana)
8. Dyski SATA/ATA – (IDE ATA/ATAPI) FUJITSU MHV2080BH PL
9. Ricoh czytnik kart
Jestem totalnie zielony i proszę Was o pomoc i poradę odnośnie wyboru odpowiednich komponentów instalacji (co mam zaznaczyć z załączonej listy), jeżeli oczywiście jesteście w stanie.
Pozdrawiam i Dzięki za Wszystko
Przemas
iPCPPF5PackageList.png
Spis wszystkich opcji instalacji
Plik ściągnięto 0 raz(y) 467.62 KB
1. Procesor - AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-52 (SSE (1, 2, 3)) - znaczy kernel 9.5 Voodoo
2. Płyta główna - BenQ Joybook P52 (2.3.1)
3. Chipset
• Model mostka północnego - ATI Xpress 200 (RS480) rev 10 - mi na ATI działa bez kex'tów dlatego warto poeksperymentować
• Model mostka południowego - ATI SB400 rev 80
4. Karta sieciowa ethernet - Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet NIC
5. Karta sieciowa wi-fi – Atheros5006EG Wireless Network Adapter .
tutaj szukaj:
6. Dźwięk Model - Realtek High Definition Audio ALC262 - spróbuj kexsta ALC262 (jeśli nie zadziała będziesz musiał poszukać sobie w sieci)
7. Karta graficzna - ATI Mobility Radeon X1600 512Mb (zintegrowana) - proponuje LaptopDisplay -jak nie pójdzie to nie wiem bo nie znam się na kartach graf. ATI
8. Dyski SATA/ATA – (IDE ATA/ATAPI) FUJITSU MHV2080BH PL - powinno wystarczyć przestawienie w biosie na tryb AHCI(poszukaj funkcji RAID jeśli okaże się że niema takiej funkcji dodaj AppleNforceATA nForce Drives)