Wysłany: 2009-04-21, 17:30 Leo na Pavilion dv6820ea
Piszę bo już naprawdę skończyły mi się opcje.
Próbowałem zainstalować iDeneb 1.4 z uwagi na całkiem interesujące sterowniki do sieci bezprzewodowej i przewodowej. Niestety ciągle podczas uruchamiania się systemu pojawiał się "Still waiting for root device". Szperałem dużo po internecie, próbowałem różnych komend i systemów (iAtkos 4a, Leo4all 4.1) i dopiero ten ostatni udało mi się uruchomić dzięki komendom: idlehalt=0 cpus=2.
Niestety pod Leo4all nie działa mi internet który jest mi potrzebny :(
Jakie jest wyjście z tej sytuacji?
próbowałem zgrać drivery z płyty iDeneb 1.4 ale niestety nie działają (lub nie mają prawa zadziałać, bo iDeneb ma system 10.5.6, a Leo4all ma 10.5.4)
Jestem początkujący w tym, bardzo mi się spodobał fakt uruchomienia systemu mac os na moim laptopie i ciągle kombinuję aby coś niecoś fajnie to działało.
Czy jest jakiś sposób na to aby iDeneb 1.4 zadziałał na moim lapku?
PS: Grzebanie w BIOS odpada, bo posiadam PhoenixBIOS w którym conajwyżej godzinę mogę zmienić
Musisz zacząć od dokładnego rozpoznania jaki masz sprzęt, jaką masz sieciówkę i dokładnie kontroler SATA/IDE. Ale zaczął bym od rozpoznania jaką masz sieciówkę - sprawdź pod windows i poszukał do niej rozwiązań... to że iDeneb ma do niej sterownik, nie oznacza że on w ogóle będzie działał.
00:06.0 Ethernet controller: nVidia Corporation MCP65 Ethernet (rev a3)
03:00.0 Ethernet controller: Atheros Communications Inc. AR242x 802.11abg Wireless PCI Express Adapter (rev 01)
to pokazuje mi ubuntu
na windzie zdaje się mam Atheros 5007 jako bezprzewodowy internet
AMD są bardzo kapryśne a do tego w połączeniu ze starszymi NVidiami albo ATI to massakra, ale nie takie rzeczy widziałem i pozornie na beznadziejnych sprzętach ludzie odpalają OS X