Wysłany: 2009-04-06, 00:14 Ot i taka ciekawostka !!!!!! Dell Inspiron 1720
witam
Jakiś czas temu nabyłem okazyjnie laptop Dell Inspiron 1720 i śmiało mogę powiedzieć ze Polecam wszystskim ten komputer jeśli chcą mieć zainstolwany system z Apple!!
Ciekawostka jest to TUTAJ ze system wstaje po zainstalowaniu Retaila metodą 314TiR + combo update 10.5.6 bez podmiany żadnych kextów trzeba tylko dograć bootloader np Chameleon !!!
oczywiście pożniejsza modyfikacja jest potrzebna bo nie działa jak należy ale.....
jego wnetrze to u mnie bynajmniej :
proc intel core due 1,8
ram 2 gb 667
grafika ge-force 8600gt
muza sygmatel 9205
lan broadcom
wifi broadcom
kamera wbudowana - dziala natywnie ichat i photobooth bez problemu
hej mam prosbe, czy moglbys podac linki do tej edycji i opisu 314tir,
tez posiadam inspirona na intelu tylko grafa X1400, jestem zielony w temacie, probowalem juz dwie dystrybucje lecz bez rezultatu. Najdalej doszedlem stosujac dystrybucje JaS'a, po instalacji nastepuje restart, widze szary ekran i jablko a potem ciemnosc i koniec. Wnioskuje ze chodzi o stery do grafy. Moge liczyc na Twoja pomoc ?
Pomógł: 233 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4437 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-22, 23:33
Co masz na myśli jako edycję? Jeśli chodzi Ci o dystrybucję XxX to podawanie takich linków jest na tym forum zabronione. Jeśli chodzi o retaila, to jest to oryginalny system MacOS, który kupuje się w sklepie. Tutorial 314TeR jest przyklejony na forum... więc poczytaj najpierw forum
scg32 - jednak w przypadku laptopa brak Sleep jednak nieco boli. Też mam (właściwie to ma żona ) lapka na 965 tyle, że G i też wszystko pięknie działa poza Sleep.
Próbowałeś fixa do USB by slice? W parze z OpenHaltRestart czasem pomaga na takie bolączki.
scg32 - jednak w przypadku laptopa brak Sleep jednak nieco boli. Też mam (właściwie to ma żona ) lapka na 965 tyle, że G i też wszystko pięknie działa poza Sleep.