Wysłany: 2008-12-10, 09:43 Problem z instalacja iDeneb 1.3
Witam
Wiec tak jak mowiliscie zassałem sobie dystro iDeneb v1.3 10.5.5 Mac OS X Leopard OSx86 dla AMD i wypaliłem DVD i podczas bootowania systemu na moim lapku odstaje taki komunikat :
Co to za błąd i czy jest to wina mojego laptopa czy moze zle wypalona CD sprawdzalem sume kontorlna i było ok...ale jestem laikiem w tych sprawch wiec pytam
Nagraj płytę jeszcze raz ale wolniej, wyczyść sobie napęd, sprawdź kable do napędu, wypróbuj inne iso (dystrybucja), zaktualizuj firmware w nagrywarce... Nie mam więcej pomysłów na razie.
ale wiesz nagrywarka jest ok pale nia wszystko i jest ok uzywam linuxa na tym lapku wszystko pieknie smiga...moze ktos mi powiedziec co dokładnie oznacz ten mój error ?????
A moze ktos by mi podesłał poczta sprawdzona DVD z ta distro oraz jakies inne nowe do AMD zwracam koszta ???? :)info na pRIVA
1. Podaj pełną specyfikację swojego sprzętu
2. Napisz czy testowałeś inną "dystrybucję"
3. Na przyszłość nazywaj temat tak aby stanowił odzwierciedlenie problemu - inaczej na forum będą jedynie "problem, pomocy itd." - a obecny tytuł popraw.
Odpaliła mi dystro Leo4all wiec teraz mam pytanie na jaki format sformatowac dysk bo było takm kilka mozliwosci i jak ustawic bootloadera bym mial po instalacji widoczny wybor Mac i Linuxa gdyz na drugiej partycji mam linuxa
POZDR
Instalatorem Leoparda nigdy nie wiesz jak to wyjdzie po formatowaniu nie wiadomo jakiego dysku.
Najpierw bądź pewien że partycję na której chcesz mieć Leoparda masz utworzoną jako partycję podstawową sformatowaną na Fat32 a następnie za pomocą instalatora Maca sformatuj do HFS+
Tak oto zrobiona partycja nadaje się do instalacji Leoparda.
jak ustawic bootloadera bym mial po instalacji widoczny wybor Mac i Linuxa gdyz na drugiej partycji mam linuxa