Wysłany: 2009-04-02, 19:40 Problem z instalacja OS X na PC
Witam!
Proboje zainstalować an swoim PC Leosia (10.5.5) iDeneb v. 1.3 i zawiesza mi się na samym początku instalacji!
Właczyłem wiersz polecnia (-v) żeby zobaczyć o co się dzieje i jest napisany taki komunikat:
Still waiting for root device - i tak w kółko.
Zrobiłem też zdjęcie komunikatu:
Nie wiem o co chodzi i co mam zmienic!
Mój kumpel instalował na PC dokłądnie tą samą wersję (z tego samego DVD) i poszła bez problemu.
Proszę o jakoś pomoc - jestem laikiem w MACu wiec sam sobie moge nie dać rady!
pozdrawiam!
Mój sprzęt:
Procesor: INTEL Core 2 Quad 2.5
Płyta Główna: Gigabyte: EP43-DS3L
Grafika: NVIDIA GeForce 9600GT
2 kości po 2 GB RAM DDR2
Dysk na system: 50 GB FAT 32
Pomógł: 235 razy Wiek: 34 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 4446 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-02, 22:09
Still waiting... oznacza problem z obsługą napędu.
Może nie masz włączone AHCI?
Inny pomysł, to sprawa podłączenia dysku / napędu DVD. Czy masz wszystko na SATA, wpięte w pierwsze dwa gniazda?
Wiec tak:
Jak przestawie w BIOSIE na AHCI to włącza mi się ładnie ładownie, ale steje w momencie kiedy mam wybrać gdzie chce zainstalować system? - NIe zacina mi się nic, tylko po prostu nie mogę nic wybrać bo nie widzi dysków. Jak wchodzę ponownie do BIOSu róznież on nie widzi dysków do poki nie wyłączę AHCI.
Oczywiście jak mam włączone AHCI to Windows też nie chodzi. - ale to juz szczegół.
OK ekran mi zglupial i nie pokazywal gornego paska. Juz ustawilem i pokazuje mi sie gorny pasek, tylko nie wiem kompletnie co wybrac zeby zainstalować to na ktorejs partycji!
pozdrawiam!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum