Wysłany: 2011-04-11, 10:14 AsRock 770 Extreme3, Pytanie o kompatybilność
Witam,
jestem tutaj zupełnie zielony. Ale zasady googla znam. Problem w tym że nigdzie nie mogę znaleźć info odnośnie mojej płyty.
Z założenia, jak nie napisali to nie działa wolałbym nie wychodzić. A nóż nikt po prostu nie sprawdził?
Jest to AsRock 770 Extreme3. Konstrukcyjnie, chipset etc, jest podobna do innych modeli, więc może ktoś wie czy ruszy na niej jakiś hack
Poza tym mam Xonara DX (z tego co wyczytałem to nie da rady go odpalić :( )
Radka 5750 (wyższe wersje działają, wiec i ten powinien, prawda?)
Phenoma II X3
Samsung F3 1TB oraz WDC 1,5TB i DVDRW Pionnera - z tymi to chyba nie będie problemów?
No i najważniejsze, czy muszę się martwić o kompatybilność tabletu Wacoma?
[EDIT]
Przepraszam, mój błąd
-AMI BIOS
-Realtek ALC892 Audio Codec
- PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s
- Realtek RTL8111DL
- SATA Marvell SE9123
- USB 3.0 Fresco FL1000G
Sam stawiałem niedawno OS X'a u siebie na podobnym sprzęcie. Powinno się dać, ale ponieważ to AMD, to nie odpalisz oryginalnego zarządzania energią i usypiania. Spróbuj zainstalować retaila Snow Leopard z BootCD nawcoma. Xonara faktycznie nie ruszysz, ale można uruchomić ALC892 za pomocą VoodooHDA, albo z wykorzystaniem spatchowanego AppleHDA + Legacy HDA (rozwiązanie bardziej skomplikowane, ale daje lepszą jakość dźwięku). Sieciówka powinna ruszyć OOTB, a jak nie to zastosuj kexta Lnx2Mac.
_________________ Mac OS X 10.6.8 retail|Windows XP Professional ThinkPad T61 8896-2FG- Core 2 Duo T7300 2GHz|2GB DDR2 667MHz|GMA X3100|GM965 + ICH8-M|AD1984|AR5BXB6 a/b/g|Intel 82566MM Piszę poprawnie po polsku! | Legacy kext dla kart Atheros
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum