Wcześniej napisałem dosyć długiego posta, ale przez przypadek zamknąłem zakładkę w Firefoxie. Postaram się wam to streścić, ponieważ nie chce mi się od nowa.
Posiadam, wszystkim wam znany, błąd "Still waiting for root device." jeszcze przed instalacją. Na czarnym tle, przed pojawieniem się jakiegokolwiek okienka. Próbowałem to naprawić poprzez zmianę ustawień napędu oraz dysków w biosie, ponieważ wyczytałem w sieci, iż jest to prawie niezbędny proces do instalacji Hackintosha. Niestety nie przyniosło to oczekiwanego efektu, błąd wyskakuje dalej. U was na forum wyczytałem, że 99,9% takiego przypadku to brak sterowników do dysku/napędu wraz z plikami instalacyjnymi. No i teraz nasuwa się pytanie, gdzie mogę je pobrać specjalnie pod moja płytę główną oraz jak je mogę wgrać na płytę instalacyjną?
Dodam, iż nie będę się bawił w modyfikację Windowsowych sterowników pod Mac'owe, ponieważ jestem w tym kompletnie zielony.
Dystrybucja: XxX 10.5.6 Rev1, pobrane z "wybrzeża piratów".
Specyfikacja mojego PC'ta:
Płyta główna: ASRock A770DE+
Procesor: AMD Athlon II X2 245
Karta graficzna: Asus nVidia GeForce 9600GSO 365MB
Pamięć RAM: Jedna kość 2GB GoodRam 800MHz
Dyski twarde: Segate Barracuda 500GB SATA - dysk, na którym stoi Windows.
Samsung 80GB ATA - dysk, na które chcę zainstalować Hackintosha.
Przy instalacji Hackintosha, odłączałem dysk z Windowsem, aby zapobiec jakimkolwiek konfliktom / nie pomylić ich przy instalacji.
Liczę na pomoc z waszej strony, Pozdrawiam. iWerkezuge.
Czyli mówisz, abym wyrzucił XxX do kosza i pobrał wersję iAtkos v7?
[ Dodano: 2010-12-07, 00:38 ]
Przepraszam za post pod postem.
Pobrałem wersję iAtkos v7, ukazuje się jabłuszko na szarym tle i ładuje się około minuty, po czym nad jabłuszkiem pokazuje się znak "zakazu wjazdu". Z tego co wiem, to oznacza on to samo co "Still waiting root device.". Jest jakiś konkretny sposób na naprawę tego, poprzez dogranie owych kextów do płyty instalacyjnej?