Forum OSx86 - instalacja Mac OS X na PC Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
iDeneb 1.3, problem z uruchomieniem na ASUS n50vn
cygi 

Wysłany: 2010-07-08, 18:18   iDeneb 1.3, problem z uruchomieniem na ASUS n50vn

Problem pojawił się po instalacji, która przebiegła bezproblemowo (chyba, że coś mnie ominęło).
Jako, że jestem totalnym laikiem postaram się dokładnie opisać mój problem, gdyż sama wyczerpałam pomysły.
Podczas instalacji zaznaczyłam wymienione poniżej fixy:

- X11;
- ICHFixed;
- Apple SMBios -Macbook;
- IOUSBFamily;
- PowerManagement;
- CPUs=1-fix;
- ACPI-fix.

Niestety (lub stety - nie mnie to oceniać) nie dodałam żadnych poprawek dot. grafiki czy dźwięku, nie mówiąc już o sieci.

Jestem w stanie uruchomić system w bezpiecznym trybie (-x), jednak nie jest to możliwe w trybie normalnym.
Pierwszym problemem był mDNSResponder, który po pewnym czasie zwyczajnie timeout'ował i system nie ruszał dalej.
Poleceniem:
Kod:
sudo launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.mDNSResponder.plist
zlikwidowałam ten problem, mimo wszystko dalej nie jestem w stanie uruchomić systemu.
Problemem na teraz jest:
Kod:
PMSettingsPSChange() Battery Power
(w laptopie nie ma baterii, jakby ktoś pytał)

+ wracając do poprzedniego wątku jakie poprawki mogę zainstalować by prawidłowo działała grafika, dźwięk + wifi.
Proszę o możliwie najprostrze rozwiązania.

Specyfikacja:

Intel Mobile Core 2 Duo t5800 2.00GHZ
MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, EM64T
Chipset: Intel PM45
Southbridge: 82801IM (ICH9-M)
Bios: American Megatrends 204 (08/05/2008)
4096Mb DDR2
nVIDIA GeForce 9650m GT

314TeR 
Administrator

Wysłany: 2010-07-09, 14:06   

Najprościej to spróbować z nowym distro... np iAtkos s3. To co wybrałaś (iDeneb 1.3) obawiam się że nie wspiera dobrze Twojego sprzętu, jest on zwyczajnie za stary...