Mam problem z odpaleniem OS Xa na swoim blaszaku (jak czytałem posiadam bardzo niesprzyjającą konfigurację - wymieniona w stopce). Kiedy wreszcie przeszedłem przez pierwszy etap - instalację, pojawiły się problemy z uruchomieniem (dystrybucja: iPC OSx86 Leopard 10.5.6 Intel/AMD).
Wybierając "mój" minimalny zestaw: kernel Voodoo, AppleNForceATA nForce drivers, kexty do grafiki, kilka fiksów (np. PS/2) przy próbie odpalenia z samą opcją "-v" system zatrzymuje się na
Kod:
InterfaceNamer: no network interfaces, could not update platform UUID
Czekałem ponad godzinę ale nic z tego Czy karta sieciowa jest wymagana do odpalenia systemu?
Z kolei próbując uruchomić z opcją "-f", "-x", lub na dwóch ostatnich wymienionych jądrach dostaję natychmiastowo KernelPanic.
Spotkał się ktoś z ww problemami i wie jak je rozwiązać? Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Wysłany: 2010-08-25, 15:46
Ogólnie jestem zielony w tym temacie, ale proponuje zabootować z "-s", usunąć kext odpowiedzialny za karty sieciowe, odświeżyć cache i zobaczyć czy znowu się wykrzaczy jeśli będzie ok, to siecią zająć się poźniej.
_________________ ZOTAC IONITX-G-E SYNERGY
Intel Atom 330 @1.8Ghz
ION GF9400m
iAtkos S3 v2 - SL 10.6.4
przy próbie odpalenia z samą opcją "-v" system zatrzymuje się na...
Poprosimy o screen całości komunikatów. Problem nie zawsze jest w ostatniej linijce.
sebcioz napisał/a:
dostaję natychmiastowo KernelPanic.
Nie zgadniemy się co je powoduje, jeśli nie przestawisz nam komunikatów konsoli j.w.
sebcioz napisał/a:
Wybierając "mój" minimalny zestaw: kernel Voodoo, AppleNForceATA nForce drivers, kexty do grafiki, kilka fiksów (np. PS/2)
Z całą pewnością nie jest to minimalny zestaw. Ogólnie do grafiki lepiej nic nie wybierać, a w Twoim przypadku nie ma czego wybierać - o ile wiem, nie ma do niej sterowników, więc i tak jesteś skazany na tryb Vesa.
Boję się też o te "kilka fixów". Przypuszczam, że poza PS2 żaden więcej nie jest Ci potrzebny...