Witam ponownie!
Mam prośbę do kogoś kto się na tym zna albo wie jak mi pomóc.
Chciałbym zainstalować distro które by zadziałało na moim sprzęcie(Sygnatura).
Próbowałem już z IPC-nici ,leo by hazard coś tam ruszało ale się nie włączył (instalacja bez problemu) iatkos v7 tak samo jak z leo by hazard
Z góry dzięki za zainteresowanie !
Poprawione.
To tak w tych 3 distro co wymieniłem nie działają i chcę się poradzić Was jakie distro ściągnąć takie aby było stabilne.Nie za bardzo wiem jakie wybrać więc piszę tutaj.Jeśli się takie znajdzie to proszę o pomoc ponieważ nie znam się na osx.Dziekuję
Pomógł: 8 razy Wiek: 16 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 172 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-15, 21:40
Nadal nie sprecyzowałeś problemu. Fajnie, nie działa... Co się dokładnie dzieje?
Najlepsza dystrybucja Snow Leoparda to iAtkos s3.
EDIT:
AMD Athlon x2 64bit 5000+ sse,SSE2,SSE3 - iAtkos s3 z tego co wiem jest Intel Only więc jednak tobie nie polecam.
Nvidia 570 SLI(MCP55P) - to jest chipset, tak? Nie wiem czy to jest przyjazny chipset dla OSX'a, tutaj muszą doradzić koledzy.
Nvidia Geforce 9500gt - Tutaj powinno pójść gładko (graphics enabler/efi string)
dźwięk:AD1988B - Co to za wymysł? :-O
Z Lanem też nie wiem jak będzie.
Tak jak mówię, niech koledzy z forum powiedzą czy ta konfiguracja jest przyjazna OSX. Jeśli tak, to bierz się za retaila.
CiastekPL, po raz kolejny powtarzasz te same błędne informacje...
iAtkos S3 ma modyfikowane kernele, kexty do chipsetów nForce itd. więc odpowiednio zainstalowany na AMD też będzie działać!
Nie wiem na 100%, czy ta dystrybucja zawiera fixy akurat dla tego chipsetu, ale największe szanse na powodzenie są właśnie na tej dystrybucji.
A z dźwiękiem VoodooHDA powinno sobie poradzić, przynajmniej w podstawowym zakresie.
To co wiem, zawdzięczam przede wszystkim informacjom z forum. Nie dziw się że któryś tam raz z koleji podaje tą błędną informacje skoro nikt do tej pory mnie nie poprawił.