Wysłany: 2010-08-03, 13:21 Która wersję powinienem wybrać?
Witam serdecznie. Jako, że jest to mój pierwszy post na forum prosze o wyrozumiałość. Przeglądam Wasze forum już od jakiegoś czasu, podobnie zresztą jak od jakiegoś czasu marzy mi się spróbowanie Maca na moim PC. Głównie chciałbym spróbować montażu na FCP.
Mam pytanie jak w temacie, która wersja Maca sprawi najmniej kłopotów przy instalacji - jestem bardziej zielony niż inni zieloni.
Dysponuję:
Gigabyte P35C DS3R ( ICH9R)
8 kanałowa karta dźwiękowa ALC889A
Karta sieciowa Realtek RTL8111B
Intel Q9550
8GB DDR2 800
Nvidia GTX260 Zotac
Wielkie dzięki za pomoc i wyrozumiałość
Do tego stopnia, że jak masz klawiaturę i mysz na USB, to nawet bym spróbował z Retail'em i BootCD wykonanym przez rzooff'a stąd:
http://forum.osx86.org.pl...ooff-vt1082.htm
Ale wpierw poczytaj o podstawach...
Cały czas czytam ..... Chciałem tylko już coś pobrać do instalacji. Niestety mieszkam w malutkiej wioseczce na Podhalu i jedyne co u mnie działa to Neostrada 512, więc i pobieranie obrazów jest nieco kłopotliwe, a raczej czasochłonne . Zaryzykowałem posta z myślą, że uciągnę w międzyczasie kompatybilny obraz systemu, a "napakowany wiedzą" zainstaluję go w wolnej chwili. Ot taki chytry plan miałem.
To jak chcesz zaczynać, to zacznij od np iAtkos'a S3 v2 czy ewentualnie nowszej jak jest... ale i tak nie ominie Cię wycieczka do sklepu z maczkami/allegro i nabycie płyty Retail'a na Snow Leopardem jeśli chcesz używać go...
To jak chcesz zaczynać, to zacznij od np iAtkos'a S3 v2 czy ewentualnie nowszej jak jest... ale i tak nie ominie Cię wycieczka do sklepu z maczkami/allegro i nabycie płyty Retail'a na Snow Leopardem jeśli chcesz używać go...
Wielkie dzięki za pomoc, właśnie te wersję pobrałem z sieci.... to chyba dobry znak.
Jak wszystko sie uda to oczywiście, że zapodam legalnego Snow z Allegro.
[ Dodano: 2010-08-08, 18:51 ]