Wysłany: 2010-04-27, 23:59 MacOSx86 na Sony VAIO VGN-FW41M
Witam,
jestem bardzo początkujący... dużo informacji tutaj, to dla mnie totalny kosmos, a więc przed rozpoczęciem pracy, chciałem prosić Was o odpowiedź, czy mój notebook nadaje się dla OSx86.
Model notebooka: Sony Vaio VGN-FW41M
1. Procesor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P8700 @ 2.53GHz
x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1
2. Płyta główna:
Sony VGN-FW41M_H
3. Chipsety Model mostka północnego i południowego:
North Bridge Intel Cantiga GL40/GM45/GM47/GS45/PM45
South Bridge Intel 82801IM ICH9M
4. Karta sieciowa ethernet:
Marvell Yukon 88E8055 PCI-E Gigabit Ethernet Controller PCI
PCI\VEN_11AB&DEV_4363&SUBSYS_9035104D&REV_14
5. Karta sieciowa wi-fi:
Intel(R) WiFi Link 5100 AGN
PCI\VEN_8086&DEV_4232&SUBSYS_13018086&REV_00
6. Dźwięk:
Nie mam pojęcia, czy są to karty zintegrowane. Ale skoro w notebooku, to chyba tak?:)
ATI Radeon HDMI @ ATI RV710/730/740 - High Definition Audio Controller PCI
HDAUDIO\FUNC_01&VEN_1002&DEV_AA01&SUBSYS_104D2E00&REV_1001
7. Grafika Model:
ATI Mobility Radeon HD 4650 512mb, 1xHDMI out, DSUB out
8. Dyski SATA/ATA. Układ partycji w szczególności podać: logiczna, podstawowa czy rozszeżona:
BD MATSHITA BD-CMB UJ130AS ATA Device
HDD TOSHIBA 500gb MK5055GSX na SATAII
Partycje:
9. Pozostałe Tu podaj pozostały sprzęt jaki posiadasz podłączony do komputera, np. karty tv, czytniki kart itp.
Czytnik kart pamieci:
Ricoh RL5C592 Memory Stick Bus Host Adapter
Ricoh RL5C822 SD Bus Host Adapter
Kamera:
Sony Visual Communication Camera
Bluetooth:
Generic Bluetooth Adapter
Klawiatura i mysz
Standardowa klawiatura PS/2
Mysz zgodna z PS/2
Podałem, mam nadzieję, wszystkie dane i proszę o wyrażenie swojego zdania, czy na tym sprzęcie da radę uruchomić MacOSx86? Ew. jaką dystrybucję polecacie? Może iDeneb (podobno największa baza kextów)?
Co dodatkowo zrobilibyście z partycjami? Żeby mi się Win7 nie wysypał?