sprawdz jeszcze raz czy ta karta jest w gforce.kext w hal i nvdresman.kext jak nie to dopisz:)
tylko to 10de:0392 jak nie to dopisz w takiej formie jaka jest uzyta w kext
i jeszcze jedno sprawdz poprzez kextstat czy laduja ci sie dwa kexty hal , cos takiego jest nieporządane i moze byc przyczyna tego ze to ci nie odpala:)
pozdrawiam
Nie mam gforce.kext. Mam tylko NVinject (czekam na odpowiedz dla seba2 w sprawie roznic pomiedzy injectorami,a kextami). Na samym gforce.kext mam tylko Vesa, dopiero po dodaniu NVinject jest pelna rozdzielczosc (i na samym NVinject).
W nvinject, nvdresman i w hal30/40 nie widze jawnej deklaracji nvidii 7600GS, ani 10e:0392.
Zalaczylem plik info.plist'ami.
Gdybys mogl rzucic fachowym okiem, bo ja pomimo prawie miesiecznej walki o QE jestem dalej laikiem.
P.s.
Nie mam pojecia jak dodac to ID (10de:0392).
_________________ Mac OS X 10.6.4 ; P41-ES3G ; 2,7GHz Intel Core 2 Duo ; GeForce 7600GS
laduje ci hal30 i hal40 faktycznie id tej karty jest w hal40 injector nie laduje ci kexta geforca wiec nie masz wsparcia sprzetowego widzialem w zrzucie ekranu ze masz tylko programowe czyli karta robi w trybie vesa nic wiecej
jak dopisac
otwierasz info.plist w kexcie nvdresman.kext i tam dopisujesz :
przekopij w jakies bezpieczne miejsce hal30 usun go s/l/e usun extensions.mkext napraw uprawnienia
i uruchom ponownie
zobacz co bedzie
_________________ Dell Inspiron 1720 - Snow 10.6.5 and Snow Server 10.6.5
bogdanh Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 286 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-28, 08:41
Zrobilem jak radziles (dokaldnie)
Z NVinject po restarcie nic sie nie zmienilo. Mialem wysoka rozdzielczosc jak poprzednio ale obslugi QE nie bylo.
Po wywaleniu VInject system sie nie podniosl (probowalem z roznymi opcjami przy starcie). Na ogol blokowal sie przy ladowaniu kernela.
Nie jest to problem, bo zainstaluje po raz kolejny, ale...
Instaluje iAtkos bo inne "dystrybucje" nie chca ruszac. Albo bez koncasie restartuja, albo zwisaja.